Scrappat tack vare TesaPRICKIFORMAR =)))

Idag har jag scrappat heela dan =) Igår hittade jag en vikning som jag bara älskar =) Diamondfold, finns att se på http://tesaprickiformar.blogspot.com/

Här är min alster




Jag har möblerat om i vardagsrummet och fick en byrå över som fick bli till min scraphörna som jag nu är helnöjd med =) Jag får plats med laptopen och två katter medans jag skapar, ser ni dom?

Här har jag även gjort mig en pappersförvaring av två tidsskriftssamlare. Jag läste en blogg en gång och den personen hade gjort så så jag liftade idéen =) Nu e den även stämplad med blommor.

I onsdags gjorde jag ett dopkort till lille Neo som döptes idag (27/6) och la det på lådan på torsdag och höl tummarna för att det skulle komma fram på fredagen vilket det hade gjort också =) Nu kan jag visa kortet då dopet är avklarat och de har fått se det först. Det är mitt första dopkort och jag blev riktigt nöjd med det =)




Jepp det var vad jag hade för denna gången, förhoppningsvis så ska det inte dröjja så länge innan det blir mer skapat =)
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Bizi

Tala om så sent att du har en blogg till :P

Men nu har jag hittat den o kommer kika in med jämna mellanrum, så glöm inte o uppdatera ;)

Kraaaaaaaaaaaaaam!!!!!! <3

2009-07-01 @ 14:37:20
URL: http://lukuziolci.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0